سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جوراب بلند کننده قد افزایش قد شیراز مشهد اصفهان قم 5 و 10 سانتی

معرفی 6 مدل کفی و جوراب افزایش قد زنانه مردانه اصل در کریسمس سال

    نظر

معرفی بهترین مدل های برتر  کفی و جوراب افزایش قد زنانه مردانه در سال 2023 جوراب و کفی افزایش قد این روزها بسیار متوع شده اند از نیم کفی ها بگیر تا نیم جورابی ها در بازا موجود است اما قبل خرید جوراب یا کفی افزایش قد باید بداندی اصلا نیازی است که قدتان بلند شود و اگر بلند قد هستید بدون شک نیازی نیست البته کفی های طبی فقط برای افزایش قد کاربرد ندارند این محصولات برای کوچک یا بزرگ تر بودن پا خار پا یا انهایی که نیاز دارند که بر روی کف پای انها محافظی باشد کاربرد دارد البته بهتر است بیشتر از 5 سانت طول قد خود را بلند نکنید چون بیشتر از این ممکن است تعادل خود را از دست دهید و باعث پا درد در شما شود  


با یک جفت کفی یا جوراب  افزایش قد بلند کننده قد قدتان را بلند نمایید می توانید ارتفاع آنها را تا 2 سانت یا بیشتر افزایش دهید کفی بلند کننده قد قد لایه ای شفاف به شما امکان می دهد دقیقاً میزان بلندی خود را انتخاب کنید. این کفی ها مثل  بالشتک هوا احتیاج ندارند تا مشخصات بلندتری را که می خواهید به شما بدهند. چه از لایه اصلی به اندازه 1.5 سانت  استفاده کنید و چه به گسترش دهنده قابل جدا شدن برای 2 سانت اضافه کنید ، پشتیبانی نرم و محکمی خواهید داشت که شما را در تمام روز روی پاهایتان نگه می دارد.  این کفی های کفش جنس  پلی یورتان بسیار مقاوم ساخته شده اند تا با تمام راحتی و جذب ضربه ای که از کف حافظه انتظار دارید ، قد شما را افزایش دهند. این کفی ها برای سایش در تمام طول روز مناسب هستند ، برای داشتن انرژی کافی و روی کار بودن روی پاها و حتی برای پیاده روی سریع بهتر هستند. این درج های کفش با ارتفاع در کاهش نقاط فشار نیز موثر هستند.افزایش قد با کفی های داخل کفش مجزا ما را برای یک پروفیل فوری بلندتر تا 2 اینچ (5 سانتی متر) افزایش می دهد. کفی های ما ، یکبار که متناسب با نیازهای شما برش داده می شود ، کاملاً در کفش های شما ناپدید می شوند تا توجه شما شود .



کفی های چند لایه



کفی های چند لایه :

کفی های چند لایه داری طراحی چند لایه ای هستند مثلا به راحتی کفی کف خود را مطابق با ارتفاع مورد نیاز خود تنظیم کنید. ارتفاع اضافی می تواند وضعیت و مشخصات شما را بهبود بخشد.  مردان قد کوتاه  کفی های سفارشی ما با توجه به پای شما طراحی شده اند مثلا جوراب افزایش قد فری سایز است و معمولا چه خانوم باشید چه اقا به پای شما خواهد خورد البته نباید جوراب خود را به شخصی بدهید که پای بزرگ تر از شما دارد چون باعث گشاد شدن جوراب خواهد شد و طبیعتا وقتی میخواهید از جوراب استفاده کنید احساس خواهید کرد که سایز جوراب بزرگ تر شده است .



کفی کفش 3 سانتی یا 10 سانتی یا 5 سانتی



کفی کفش 3 سانتی یا 10 سانتی :


این سوال است که هر روز کاربران از ما میپرسند که چه کفی انتخاب کنیم و باید به این نکته طلایی توجه نومایید هر چقدر سایز کفی بلند تر میشود پای شما هم خسته تر خواهد شد و توجه نمایید عملا با کفش های معمولی بدون ساق کوتاه نمیشود کفی های بالای 3 سانت را استفاده کرد و حتما باید نیم بوت باشد یعنی استفاده از کفی های بالا 10 سانت یا 5 سانت باعث خستگی پای شما میشود و حتی اسیب دیدیگی البته شدنی است ولی به این نکات توجه نمایید.




ژل افزایش قد را از کجا تهیه کنیم :

شما میتوانید جوبا یا کفی افازیش قد را در فروشگاها تهیه فرمایید سعی کنید کفی انتخاب کنید که فکر میکنید با ان راحت هستید و بعد خرید کفی حتما کفی را خودتان در خانه چند برای امتحان کنید تا پاهایتان به آن عادت نمایید  



کفی افزایش قد


 کفی کفش افزایش قد فومی

کفی کفش افزایش قد برای کفش کفی های پشتیبانی قوس زنانه مردانه پنبه های تنفسی پنبه ای قابل تنفس قرار دادن پاشنه بلندکفی کفش افزایش قد یکسو برای کفش کفی های پشتیبانی قوس زنانه مردانه کفش های پنبه ای تنفس تنفس قرار دادن پاشنه بلند

 


کفی افزایش قد جنس لاستیکی مشکی


کفی افزایش قد جنس لاستیکی مشکی

با قرار دادن زیر کفی 1/2 اینچ ارتفاع پاشنه به هر کفش تمرینی اضافه می کند مناسب برای تمریناتی که شامل اسکات ، اسنچ ، پاکسازی ، اسکات ، توپ دیواری ، تپانچه و غیره برای وزنه برداری طراحی شده است - بسیار پایدار است / فشرده نمی شود سایز بندی: کوچک| متوسط | بزرگ 



کفی افزایش قد فومی نرم زنانه دخترانه رنگ زرد   


کفی افزایش قد فومی نرم زنانه دخترانه رنگ زرد  

ارتفاع مورد به جای ارتفاع واقعی کفی ، ارتفاع واقعی افزایش یافته است. ایده آل برای خرید ، پیاده روی یا ورزش.     قد بالاتر ، غرور بالاتر ، شما می توانید قد را کنترل کنید.کفی های افزایش دهنده ارتفاع سیلیکون نرم.یک جفت جوراب نرم در داخل ارتفاع افزایش دهنده کفی کفی های نامرئی افزایش یافته می توانند بلافاصله ناخودآگاه قد بلندتر شوند. این کفی های پا باورنکردنی به شما امکان می دهد قد خود را افزایش دهید ، چه کفش های ورزشی ، چه کفش های رسمی و چه غیر رسمی. کافی است کفی ها را داخل کفش های خود قرار دهید و سپس وارد آن شوید ، و گل بنفشه - تازه رشد کرده اید.



کفی های چند لایه ای سیلیکونی


کفی های چند لایه ای سیلیکونی

این کفی با قرار دادن پاشنه پا باعث افزایش قد بلندتر کفش ها بهبود می یابند. کفی افزایش قد با 100? ماده سیلیکونی ، با قدرت جذب بالا ، به راحتی از پاشنه محافظت می کند ، در کفش حرکت نمی کند ، بنابراین می توانید از هر کفشی مانند کفش ، کفش ورزشی ، کفش کوهنوردی استفاده کنید. شرایط :: جدید: یک مارک- مورد جدید ، بلااستفاده ، باز نشده و آسیب ندیده در بسته بندی اصلی خرده فروشی



جوراب افزایش قد لینک سرا


جوراب افزایش قد خانه و بیرون :

فروش اینترنتی بهترین مدل جوراب افزایش قد لینک سرا قابل استفاده زنان کفش های پاشنه دار زنانه کف پا بلند کننده ژل سیلیکون لباس در جوراب ابزار مراقبت از پوست ترک خورده پا. برای افزایش سریع قد و افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس خود ، زیر جوراب های معمولی خود بپوشید ، بدون اینکه اجازه دهید کسی راز شما را کشف کند!ساخته شده از سیلیکون نرم درجه پزشکی که پاشنه های شما را بالشتک می کند و درد و ناراحتی پاشنه را از ترک خوردن پاشنه پا ، پوسیدگی پا ، ورم کف پا ، خار خار پاشنه ، استخوان ، ورم ، شکستگی استرس ، پیچ خوردگی پا هنگام راه رفتن یا دویدن تسکین می دهد.

  

یک جوراب متناسب با بیشتر کفش ها:

چکمه های متناسب ، کفش های کتانی ، کفش های تخت ، کفش های آکسفورد ، مربیان ، و غیره.

 جوراب ضد لغزش:

بدون حرکت و لغزش کاملاً متناسب باشید و مطابق شکل طبیعی پای خود باشید!


طراحی ارگونومیک U شکل:

شوک را جذب می کند و از فشار اضافی روی پا جلوگیری می کند. تعادل گام و قدرت پا را بسیار بهبود ببخشید.


بهداشتی و تمیز کردن آسان:

با حفره های ریزی ساخته شده است که قابل تنفس است و برای سریع عرق کردن مناسب است. سیلیکون به راحتی فقط با آب گرم و صابون تمیز می شود!


مشخصات فنی جواب افازیش قد:

قد خود را به صورت نامرئی افزایش دهید.

ساخته شده از مواد نرم و درجه پزشکی ، تمیز کردن آن آسان است.

جذب شوک ، ضد لغزش ، کاهش دهنده و مرطوب کننده.

از پاشنه پا در برابر ترکهای دردناک ، پینه و تاول محافظت کنید.


نوع: جوراب های افزایش قد

جنس : سیلیکون

ویژگی ها: نامرئی ، نرم ، ماساژ پا ، تمیز کردن آسان

افزایش قد: 2 سانتی متر - 5 سانتی متر 


کفی بلند کننده قد بسیار نرم طبی


کفی بلند کننده قد بسیار نرم طبی

هیچ کس نمی داند شما آنها را می پوشید. مناسب برای یک جلسه ، قرار ملاقات ، عروسی ، رویداد ویژه یا هر رویدادی که در آن کمین دوربینی باشدمناسب  با بیشتر کفش ها مانند چکمه ، کفش چرمی ، کفش ورزشی ، بوم و غیره است. کفی افزایش قد ما برای شادابی و راحتی از ژل نرم و بادوام و مواد فوم PU ساخته شده است     تسکین درد  بالابرهای پاشنه پا بسیار راحت هستند و به شما کمک می کنند تا دردهای پی دردی را که در طول پیاده روی طولانی مدت ایجاد می کنید ، برای اختلاف طول پا ، التهاب التهاب درد آشیل ، درد پاشنه ، ورم کف پا و خار پاشنه مناسب است.

 

 

کفی افزایش قد

 

 

 

 

جمع بندی :

معمولات افزیش قد برای بلند شدن موقت قد میباشد و این نکته را هم باید در نظر بگیرید که نباید این محصولات را همیشه استفاده نمود و هر چند سایز کفی بالا تر برود ممکن است پای شما بیشتر خسته شود البته کفی های زیر 3 سانت کمتر پای شما را خسته خواهند کرد و طبیعتا مدت زمان بیشتری را میتوانید بپوشید در هنگام استفاده استفاده از کفی ها یا جوراب ها بهتر است از کفشهای ساق بلند استفاده نمایید.